Η ΝΕΑ ΛΥΣΗ ΤΟΥ «MIRROR SHIPPING» ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΠΟΚΟΜΙΣΗΣ ΚΕΡΔΩΝ ΑΠΟ ΝΑΥΛΟΣΥΜΦΩΝΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΓΟΡΑΣ Η ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΠΛΟΙΟΥ.
Ένας αποκαλυπτικός διάλογος με τον CEO των εταιριών UPoilTrading Ltd και UPoilTankers Inc, κ. Χουλιάρα Θεόδωρο.
Κύριε Χουλιάρα….. Είμαι χρόνια στη Ναυτιλία και μπορώ να παραδεχτώ ότι έχω μια άριστη άποψη του παλμού της Ναυλαγοράς. Εντούτοις δεν έχω τη δυνατότητα να βρω χρηματοδότηση να αγοράσω ένα βαπόρι και να επωφεληθώ από τη διαφαινόμενη άνοδο των ναύλων.
Είσαι τόσο σίγουρος για την πιθανή άνοδο ή κάθοδο των ναύλων που θα επένδυες κάποια εκατομμύρια για αγορά πλοίου, με σκοπό το κέρδος από ναυλοσύμφωνα;
Φυσικά…. αλλά δεν έχω σήμερα τόσα χρήματα για την επένδυση σε πλοίο.
Τότε γιατί δεν επενδύεις στο ναυλοσύμφωνο που πιστεύεις, ΧΩΡΙΣ να χρειαστεί να έχεις πλοίο;
Μα πώς γίνεται αυτό;
Αν πράγματι είσαι τόσο σίγουρος για την πιθανή άνοδο ή πτώση των Ναύλων, τότε μπορείς αντί να επενδύσεις εκατομμύρια στην αγορά ενός πλοίου, (ώστε να κερδίσεις κάποιες χιλιάδες ευρώ σε ναύλα), να επενδύσεις ΜΟΝΟ στην τάση των ναύλων επενδύοντας ουσιαστικά στα λεγόμενα ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΝΑΥΛΟΣΥΜΦΩΝΑ.
Πολύ ενδιαφέρον. Εξηγήστε μου λίγο περισσότερο.
Το χρηματιστήριο Ναύλων του Λονδίνου, το λεγόμενο BALTIC EXCHANGE σου δίνει τη δυνατότητα ως εταιρεία, να επενδύσεις στην όποια ανοδική ή πτωτική τάση των ναύλων μέσω των λεγόμενων FFAs. Ουσιαστικά «ποντάρεις» στη μελλοντική άνοδο ή πτώση των ναύλων. ΑΚΡΙΒΩΣ όπως ουσιαστικά «ποντάρεις» όταν αγοράζεις ένα πλοίο με σκοπό την πιθανή άνοδο και κέρδος από το ναυλοσύμφωνο.
Και θα χρειαστώ λιγότερα χρήματα από το κόστος ενός πλοίου;
Ακριβώς! Αντί να επενδύσεις εκατομμύρια στην απόκτηση ενός πλοίου, επενδύσεις κάποιες χιλιάδες ευρώ επενδύοντας κατευθείαν στα ΝΑΥΛΟΣΥΜΦΩΝΑ για τα οποία και μόνο ήθελες να αγοράσεις το πλοίο.
Είναι δηλαδή σα να κάνω εφοπλισμό αποκομίζοντας κέρδη από την ΕΜΠΟΡΙΚΗ διαχείριση ενός πλοίου που ανήκει σε άλλον πλοιοκτήτη;
Ακριβώς ! Όπως παίρνεις Bareboat ή σε Time Charter ένα πλοίο που ανήκει σε άλλον, και κάνεις εφοπλισμό αποκομίζοντας κέρδη από το «ποντάρισμά» σου για το μέλλον στις τιμές των ναύλων, έτσι ακριβώς μπορείς και με μικρότερα ποσά να «ποντάρεις» στις μελλοντικές τιμές των ναύλων μέσω ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΝΑΥΛΟΣΥΜΦΩΝΩΝ, που λέγονται FFAs.
Θα μπορούσα αυτό να το κάνω και σαν ιδιώτης; Έχω καλή άποψη της αγοράς και θα με ενδιέφερε αν θα μπορούσα και σαν ιδιώτης να «ποντάρω» στην πρόβλεψή μου;
Υπάρχουν «καλάθια» ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΝΑΥΛΟΣΥΜΦΩΝΩΝ που λεγόταν ETFs.
Μπορούμε να σε εκπαιδεύσουμε να τα κατανοήσεις και στη συνέχεια να σου προτείνουμε να μιλήσεις με το γραφείο μας στο Λονδίνο και τους αδειοδοτημένους δικούς μας Brokers που μιλάνε Ελληνικά και να σε καθοδηγήσουν.
Tι άλλο μπορείτε να κάνετε ως εταιρία επίσης για να μας βοηθήσετε;
Η εταιρία μας UPoilTankers & Trading Inc, όντας χρόνια στην αλυσίδα τόσο του φυσικού (όχι χρηματιστηριακού) εμπορίου πετρελαίου, όσο και στις φυσικές (όχι χρηματιστηριακές) Ναυλώσεις πλοίων, έχει το προνόμιο να παρακολουθεί και να συμμετέχει στις εξελίξεις των φυσικών αγορών, πολύ πριν τα χρηματιστήρια ακολουθήσουν προσπαθώντας να τις προβλέψουν.
Αναλύοντας λοιπόν την καθημερινότητα και ΜΟΝΟ με βάση τα στοιχεία που έχουμε ως φυσικοί έμποροι και Ναυλωτές, δίνουμε τη δυνατότητα στις εταιρείες πελάτες μας μέσω των αναλυτικών μας Weekly Maritime Hedging Reports, να επικαιροποιούν τις γνώσεις τους πάνω στις ναυλαγορές ώστε να αποφασίζουν με δική τους κρίση για τις πιθανές Ναυτιλιακές τους τοποθετήσεις.
Επίσης εκπαιδεύουμε τους πελάτες μας ακαδημαϊκά, μέσω μιας σειράς σεμιναρίων στον χώρο τους, στο πως λειτουργεί το Hedging μέσω του ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΝΑΥΛΩΝ, καθιστώντας τους γνώστες όλων των εναλλακτικών.
Τέλος επειδή σε αντίθεση με το φυσικό εμπόριο πετρελαίων, ρύπων και ναύλων που κάνουμε εμείς, τα χρηματοοικονομικά Ναυλοσύμφωνα γίνονται ΜΟΝΟ από αδειοδοτημένους οργανισμούς, σας προτείνουμε τους αξιόπιστους δικούς μας Brokers στο Λονδίνο όπου και μπορείτε να ανοίξετε λογαριασμούς, ώστε να κάνετε το λεγόμενο……. MIRROR SHIPPING.
Τα εργαλεία του HEDGING που αναφέρατε, αφορούν μόνο το Freight Risk των ναύλων;
Σε αντίθεση με το “MIRROR SHIPPING” που είναι καθαρά κερδοσκοπικό και αφορά κυρίως όσους θέλουν να επωφεληθούν από τις διακυμάνσεις των Ναύλων, ΧΩΡΙΣ να είναι πλοιοκτήτες, το HEDGING είναι μια υπηρεσία μέσω της οποίας οι Πλοιοκτήτες έχουν τη δυνατότητα να αντισταθμίσουν την πιθανότητα να βρεθούν εκτεθειμένοι σε οικονομικές απώλειες από τις απρόβλεπτες διακυμάνσεις και σε Freights, και σε Emissions και σε Bunker prices.
Η εταιρία μας σε συνεργασία με τους αποκλειστικούς αδειοδοτημένων Broker μας στο Λονδίνο, σας δίνει τη Δυνατότητα να ΚΛΕΙΔΩΣΕΤΕ την ανώτατη τιμή που είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε τους επόμενους μήνες, ΑΠΟΖΗΜΙΩΝΟΝΤΑΣ σας σε περίπτωση που οι τιμές ξεπεράσουν το όριο που θέσατε.
Που μπορώ να σας βρω για μια πληρέστερη παρουσίαση;
Τόσο το γραφείο μας στο Λονδίνο όσο και το γραφείο μας στον Πειραιά, έχουν εξειδικευμένους συνεργάτες που μπορούν είτε να σας δουν στα γραφεία σας, είτε να οργανώσουμε μια online παρουσίαση μέσω video conference.
Μπορείτε να βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας μας στο www.UPoilTankers.com
O Κύριος Χουλιαρας είναι Petroleum Economist, πρώην τραπεζικός και Ceo των εταιριών UPoilTankers Inc και UPoilTrading Ltd