ΣΥΝΕΔΡΙΑ

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ KAI ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΟΜΙΛΗΤΩΝ 8ου Ναυτιλιακού συνεδρίου που συνδιοργάνωσε η ναυτιλιακή εφημερίδα Maritime Economies και το Ινστιτούτο Ναυτιλιακών & Οικονομικών Μελετών

12 διακεκριμένοι Ομιλητές, 21  τιμώμενοι χορηγοί,752 αιτήσεις συμμετοχής, 432 συμμετέχοντες

Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 8ου Ναυτιλιακού Συνεδρίου της ναυτιλιακής εφηµερίδας Maritime Economies και του Ινστιτούτου Ναυτιλιακών & Οικονομικών Μελετών , µε θέµα:

Liberty Press

“Shipping Finance & Capital Markets” Shipping as Private or Listed? The Shipping Finance Alternatives in 2017

Liberty Press

που πραγµατοποιήθηκε στο Χίλτον την Παρασκευή  9/1/17, στα πλαίσια του διεθνούς Athens Money Show.

Το συνέδριό µας, απευθύνθηκε στο σύνολο της Ναυτιλιακής Βιοµηχανίας. Προσκεκληµένοι και αυτή την φορά ήταν, εφοπλιστές, στελέχη Ναυτιλιακών εταιριών, στελέχη Πετρελαϊκών εταιριών, στελέχη Χρηµατιστηριακών εταιρειών και Τραπεζών, διακεκριµένοι εκπρόσωποι της επιχειρηµατικής κοινότητας, διεθνείς αναλυτές, Έλληνες και Ξένοι δηµοσιογράφοι, καθώς και φοιτητές Ναυτιλιακών και Οικονοµικών σπουδών.

Λίγο πριν την συμπλήρωση του 5ου έτους κυκλοφορίας της εφημερίδας, οι διοργανωτές στα πλαίσια του διεθνούς Money Show που διοργανώνεται κάθε χρόνο στην Αθήνα, εμπνεύστηκαν μια θεματολογία που βασίστηκε περισσότερο στην ελεύθερη συζήτηση με την μορφή debate μεταξύ των ομιλητών, παρά σε στείρες και κουραστικές παρουσιάσεις.

Το α΄ session με συντονιστή τον κύριο Γιώργο Ξηραδάκη, Managing Director of XRTC και συμμετέχοντες τους  Απόστολος Πουλοβασίλης (Chief Operating Officer at Eletson Corporation), Σπύρος Καπράλος (ceo OF OCEANBULK CONTAINERS), Χάρης Κοσμάτος, (Corporate Development Officer, of TSAKOS ENERGY), Σταμάτης Τσαντάνης (Chairman & CEO, Seanergy Maritime Holdings Corp), Δρ. Κώστας Ρόκκος (Chairman – CEO of TST INTERNATIONAL SHIPPING S.A), Γιώργος Γουρδομιχάλης (Managing Director of Phoenix Shipping & Trading SA),  Γιώργος Αλεξανδράτος (CEO of APOLLINIAN LINES & Hellenic Short Sea Ship owners Association) είχε ως θέμα του το κατά πόσο το να είσαι μια εισηγμένη ναυτιλιακή σε ένα διεθνές χρηματιστήριο, αποτελεί μια σοφή και αποδοτική επιλογή  , και λύση στην προσπάθεια άντλησης νέων κεφαλαίων.

 

Οι ομιλητές εκπρόσωποι εισηγμένων “αντιπαρατέθηκαν» με τους εκπροσώπους των μή εισηγμένων, καταλήγοντας μέσα από ένα γόνιμο διάλογο στα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα μιας τέτοιας επιλογής

 

Παράλληλα και καθώς η ναυτιλία το 2016 άγγιξε τα ιστορικά του χαμηλά από εποχή ναύλων, δόθηκε η ευκαιρία τόσο στο κοινό όσο και στου ομιλητές να αναπτύξουν την άποψη τους για το μέλλον της αγοράς.

 

Στο β΄ session το πάνελ απαρτήθηκε από τους Ορέστη Σχοινά, (Professor of Shipping and Ship Finance, HAMBURG SCHOOL OF B. ADMIN), Γιώργο Κοφινάκο (Senior Representative of STORM HARBOUR LONDON FINANCE) και Χρήστο Τιμαγέννη (Partner at TIMAGENIS LAW FIRM).

Με συντονιστή τον κύριο Θοδωρή Χουλιαρά, πρόεδρο του Ινστιτούτου Ναυτιλιακών & οικονομικών μελετών, το 2ο Session πραγματεύτηκε τις εναλλακτικές λύσεις χρηματοδότησης με το δεδομένο ότι η κλασική τραπεζική λύση, δεν είναι ικανή από μόνη της να εξυπηρετήσει τις αυξημένες ανάγκες σε κεφάλαια της Ναυτιλίας.

 

Οι ομιλίες των εισηγητών ανέδειξαν ενδιαφέρουσες προοπτικές αλλά και εναλλακτικές που μέχρι σήμερα ήταν λιγότερο δημοφιλής ή προτιμητέες από τους πλοιοκτήτες.

 

Το συνέδριο για άλλη μια φορά προσέλκυσε το ενδιαφέρον 432 συνέδρων που μοιρασμένοι στα 2 session ικανοποίησαν τόσο τις προσδοκίες των διοργανωτών όσο και των ομιλητών που είδαν ένα ζωντανό και συνάμα ανήσυχο κοινό να τους βομβαρδίζει με τις ερωτήσεις τους

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους 21 χορηγούς και υποστηρικτές μας που χωρίς την δική του συμβολή δεν θα μπορούσε να είχε ολοκληρωθεί με επιτυχία το παρόν συνέδριο.